تاريخچه اي از رايانش ابري
 
هوش مصنوعی ایران
هوش مصنوعی ایران
 
 

رايانش ابري با وجود توجه فراوان و رواجي که به تازگي از آن برخوردار شده است، از لحاظ مفهوم چندان جديد به شمار نمي رود. آنچه در اين ميان جديد به نظر مي رسد. نحوه نگرش ما به رايانش ابري و توان و مقياس اين پديده نسبت به سالهاي آغازين است که  در اين سالها به شدت افزايش پيدا کرده است.

در طول زمان همانگونه که محيطهاي فني و کسب کار تغيير نموده اند، وضع موجود رايانش ابري نيز تغييرات اساسي نموده است. آنچه در قديم رايانش ابري شناخته مي شد در اصول تغييري نکرده است، اما تغييرات در استفاده از فناوري اطلاعات بسيار قابل توجه است.

شکي نيست که در حقيقت اين نوع از توان پردازشي با توجه تشنگي سيري ناپذير شرکت هاي بزرگي که به­دنبال اين توانايي هستند که فرايندهاي بيشتري را فشرده ساخته و با کارائي وب 2 به مشتريانشان عرضه کنند، به مرور زمان به طور روز افزوني همه گير مي شود. اطلاعات بيشتر و بيشتري وارد قلمرو ديجيتال خواهد شد و بسياري از اين اطلاعات به صورتي سازماندهي شوند که ما قادر به فهم کامل و استفاده از آنها در راستاي اهدافمان باشيم.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






ارسال شده در تاریخ : دو شنبه 15 خرداد 1391برچسب:, :: 22:10 :: توسط : هوش مصنوعی ایران

درباره وبلاگ
به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان هوش مصنوعی ایران و آدرس iran-ai.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






ورود اعضا:

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 22
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 23
بازدید ماه : 108
بازدید کل : 2599
تعداد مطالب : 36
تعداد نظرات : 2
تعداد آنلاین : 1