Fink
 
هوش مصنوعی ایران
هوش مصنوعی ایران
 
 

از ظهر این کامپیوتر من داره دانلود میکنه و نصب که یه برنامه کوچیکو با فینک نصب کنه. مثلا یه جور package manager تو مک او اس هستش که بشه باش همه برنامه های یونیکسی رو نصب کنم. همینجور واسه خودش دانلود و نصب میکنه. فن کامپیوتر صداش در اومده و من بیچاره باید برم رو ویندوز یه چیزی با مایکروسافت پروجکت اماده کنم اما دلم هم نمیاد این همه زحمت بباد بره. در نتیجه الان علاف و بیکار دانلود شدن این فایلا رو تماشا میکنم و مفید ترین کاری که بنظرم رسید این بود بیام یه سری به این وبلاگ بزنم و مطلب بنویسم. سر زدن بدون مطلب که همیشه هست ببینم کی نظر داده و از این جور حرفا...

kindle رو هم نصب کردم و ۸ گیگ کتابی که از تورنت گرفتم رو دارم تورق میکنم ببینم چیز مفید چی توشون هست. و بنوعی دارم خودمو برا کیندلی که خریدم و از فردا تو راهه تا دستم برسه ، اماده میکنم. ظاهرا وزنش خیلی کمه و ح میگفت که خیلی برا کتاب خوندن خوبه ما هم صد و اندی پوند خرجش کردیم از یه پولی که معلوم نیست از کجا امده به کجا میره. هر آن که نان دهد دندان نیز دهد. نان رسیده منم دندونشم. 

ش میگه eurocentrism بیداد میکنه. شاید حق با اون باشه. شاید نژادپرستی بیداد کنه. اما من که تاحالا با نژادپرستی مستقیما روبرو نشدم الا یه بار که تو اتوبوس داشتم از یه جایی به جای دیگه میرفتم. با خواهرم و دامادمون بودم که یه افغانی بیچاره اومد تو اتوبوس و یه نفر که تیپش به کارگر میخورد بش گفت برو اونور کثافت. منم خونم بجوش اومد و خلاصه تا حد مرگ به یارو توپیدم. جوون بودم . راستش اگه نمیترسید و کوتاه نمیومد برا اون و بعدش شاید برا من هم گرون تموم میشد. اما شانس اوردیم.

این که عوام نژاد پرست باشن شاید عادی باشه اما مشکل ش اینه که میگه جوامع علمی هم همین مشکلو دارن. خوب به نظرم اهل علم تا حد زیادتری عام هستن. فقط به یه حرفه اشتغال دارن اکثرشون. من که جاهای دور دور نرفتم اما همین یکی دو کشور همسایه رفتم کلی تحویلم گرفتن و خلاصه هنوز طعم تلخشو نچشیدم خودمم با کسی تست نکردم نژاد پرستی رو در نتیجه برام فعلا فقط یه لغته. و سعی خواهم کرد تا حد امکان جایی نرم که نژادمو نپرستن(lol). مثل کردی خودمون میگه به شیرعلی گفتن شیر بخوردت. میگه نه من کوه میرم و نه شیر میاد دم خونه. حالا اگه شیر هم اومد که خشت....و میکشیم رو سرش.

برنامه نصب شد.

فعلا



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






ارسال شده در تاریخ : دو شنبه 15 خرداد 1391برچسب:, :: 20:7 :: توسط : هوش مصنوعی ایران

درباره وبلاگ
به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان هوش مصنوعی ایران و آدرس iran-ai.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






ورود اعضا:

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 10
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 52
بازدید ماه : 94
بازدید کل : 2585
تعداد مطالب : 36
تعداد نظرات : 2
تعداد آنلاین : 1