اه ای اسفندیار مغموم
 
هوش مصنوعی ایران
هوش مصنوعی ایران
 
 

این جوایز گرمی امسال رو که میدادن داشتم فکر میکردم که اخه این چه موسیقی مسخره ایه که تو امریکا و هالیوود و اروپا به تبعش حکمفرما شده و به جز Adele که از صداش خوشم میاد باقیشون ول معطلن البته از نظر من. یه نگاه به هالیوود و ذائقه هالیوودی میندازم و با خودم میگم اخه این چه سینماییه که غالب شده. دیروز جرج کلونی با نیکول کیدمن یک تنه کلی ادمو نابود کردن و ترکوندن که جلو قاچاق یه سری اسلحه به ایرانو بگیرن و اخر فیلمو ندیدم چون برق رفت.
شاید خیلی جالب باشه که اینقدر جلوه های ویژه دارن و از این حرفای مسخره اما خیلی هم چرنده که این رمبوهای امروزیشون با مینی ژوپ میان و شونصد روس و صرب قاتل مادرزاد رو در طرفه العینی ابکش میکنن و ... اخه این چه ایدئولوژی مسخره و چندشیه که اینا دارن تزریق میکنن تو دنیا؟ 
من به شخصه اگه بخوام بهترین فیلم تاریخ سینمای ایران رو معرفی کنم قطعا جدایی نادر و سیمین نیست و علی سنتوری یه میلیون سروگردن بالاتره یا مادر یا .... حالا فرض کنیم اکادمی اسکار از این فیلم خوشش اومد یا فرانسوی ها و بلجیکی ها و هرجایی ها.... چرا من باید به خودم تلقین کنم که منم ازش لذت میبرم؟ اخه کی گفته اون هالیوودی ها که تموم عمرشون فیلم اکشن و بزن بزن و امثالهم میبینن حتما از من بیشتر میفهمن که من از اونا باید تقلید کنم و به به و چه چه بگم؟

غرب خوبه همونجور که شرق و شمال و جنوب خوبن. اما من یه بار زندگی میکنم و شناختم از غرب از شناخت هر غربی ای از شرق بیشتره. اما غرب دیکتاتور شده. غرب سرده. غرب غلبه فردیت بر انسانیت شده. غرب کعبه امال شده برا کسایی که نمیدونن اگه وطنشون ویرانه با رفتن به غرب وطن دار نمیشن. 
یه زمان موسیقی تو المان در حدی بود که فیلسوفا بیان و تامل کنن که این چیه و تفسیرش کنن. الان فصل فصل غلبه لیدی گاگاو ابتذال مطلقه. اخه مگه از این موجود هم میشه مبتذل تر و چندش تر بود؟ 
حالا دیگه به لطف ازادی و ارزش های جهانشمول هالیوود همه چیز با همه چیز مساویه. این بال کبوتر از اون بالش مساوی تره بقول جاهلا. 
ابتذال بیداد میکنه و برای توجیه خودش از ضدیتش با دیکتاتوری استفاده میکنه. دیکتاتوری نفرت انگیزه اما دیکتاتوری ابتذال از همه چیز نفرت انگیز تر و چندش تره.
اگه انسانیت یه مفهوم پوچه که خوب اونموقع دموکراسی و فردگرایی و ازادی مدنی وحقوق بشر و همه چی چرندن اگرم این حبل هنوز موجوده که لاتفرقو بشیم باش قطعا این ره که امریکا میره به ترکستانه. قدرتش شاید زیاد اما امپراطوری بیرونیش دلیلی برای توجیه قبول امپراطوری درونیش و بردگی انسانها نمیشه. لا اقل فعلا اینجوره.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






ارسال شده در تاریخ : دو شنبه 15 خرداد 1391برچسب:, :: 20:7 :: توسط : هوش مصنوعی ایران

درباره وبلاگ
به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان هوش مصنوعی ایران و آدرس iran-ai.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






ورود اعضا:

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 36
تعداد نظرات : 2
تعداد آنلاین : 1