عصر جدید
 
هوش مصنوعی ایران
هوش مصنوعی ایران
 
 

دیگه باید قبول کنم که وقتی روی یه موضوع متمرکزم خودآگاه یا ناخودآگاه میرم سمت مطالبی که به اون موضوع مرتبطن. امروز دو فیلم دیدم که ظاهرا تصادفی دیدمشون . یکی عصر جدیدجاودانه چاپلین بود که بارها دیدمش و هربار بیشتر لذت میبرم از دیدنش. و دیگری فیلمی که ش بم معرفی کرده بود ولی موضوعش رو نگفته بود و امروز پس از اتصال کامپیوترم به تلویزیون با کابل HDMI هر دو رو دیدم. فیلم دوم اسمش هست idiocracy در مقابل دموکراسی یا اریستوکراسی یا هر چی که هست. سلطه idiotها. این فیلمو به دو دلیل ببینین. اولیش اینه که کلی میخندین. البته اگه همه دیالوگ ها رو متوجه شین و برا این کار میتونین از زیرنویس استفاده کنیم چون زبونی که یه جاهایی بکار میره بشدت slang هستش.

دلیل دوم هم اینه که باید ا ین فیلمو ببینین. خیلی زیباس. سلطه ادمای احمق در ۵۰۰ سال آینده . نقدهای بصری قشنگی به موسیقی رایج و بدنسازی و سلطه س.ک.س و به گند کشیدن زبان و غیره میبینین که همه با خنده هم همراه هستن. کشتی کج که ازش متنفرم و موسیقی رپ و کلی چیزای چندش دیگه از نظر من اینجا نقد میشن و .... خلاصه این فیلمو باید ببینین.

صحنه های زیادی تو این فیلم هست که محشرن. یکیشو بگم براتون: یه جایی ادما نشستن تو سینما و دارن یه فیلم نود دقیقه ای میبینن که فقط یه نشیمنگاه زشت و عریان یه مرده که ملت نشستن و نود دقیقه این ادمو از پشت میبینن. گوینده ذکر میکنه که این فیلم امسال برنده کلی جایزه اسکار شده که از جمله جایزه بهترین فیلمنامه رو گرفته. یه جای دیگه شبکه ای هست که اسمش هست شبکه violence که یه ادم احمق از صبح تا شب رو یه راحتی که توالت فرنگی هم هست بشینه و اینکه افراد همدیگه رو به وضع فجیعی بزنن  و مخصوصا لگدهایی که میزنن تو قسمت تناسلی مردان بیشتر به چشم میخوره. کسایی که یه کم تو شبکه های ستلایتی گشته باشن دیدن که چقدر کانال چرند هستن که از صب تا شب کشتی کج و از این مزخرفات نشون میدن.

رئیس جمهور امریکا تو این زمان یه ادمیه با موهای لخت اتوزده و بلند که از قضا قهرمان کشتی کج هم بوده و یه سیاه نره غوله که فقط عضلاتشو نشون میده . بد نیست با ارنولد خودمون مقایسه ش کنین که قطعا حجم مغزش از یه گردو کمتره و کلی ادم از خودش احمق تر انتخابش میکنن و فاتحه نثار روح ارسطو و افلاطون میکنن که ایدیوکراسی در حال ظهوره یا مدتهاست که ظهور کرده. دیگه زیادی نمیخوام این فیلمو بسط بدم خودتون ببینین.

شاد باشید



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






ارسال شده در تاریخ : دو شنبه 15 خرداد 1391برچسب:, :: 20:7 :: توسط : هوش مصنوعی ایران

درباره وبلاگ
به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان هوش مصنوعی ایران و آدرس iran-ai.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






ورود اعضا:

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 3
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 15
بازدید ماه : 83
بازدید کل : 2489
تعداد مطالب : 36
تعداد نظرات : 2
تعداد آنلاین : 1