سنگ و تکیه
 
هوش مصنوعی ایران
هوش مصنوعی ایران
 
 

وقتی وارد یه حوزه کاملا متفاوت میشی و مجبور میشی که یه مسئله رو حل کنی که یکبار برای همیشه راحت شی و تا اخرعمرت دست به گریبان این مسئله نباشی اونوقت مجبوری یه کم بیشتر از معمول وقت بذاری. شاید خیلی از فعالیت های قبلیت رو کمرنگ تر کنی. یه نوع مهاجرت که اولش امید داری موقتی باشه اما بعد از سالها تجربه این نوع مهاجرت ها میدونی که هر وقت مهاجرت کردی دیگه برنگشتی به منزل اول. سال ها پیش عهد کردی که بری به وادی ناشناخته به زعم خودت اونموقع دشمن و بعدش هم موندی و خودت دشمن شدی و حالا باز مهاجرت و مهاجرت و بعد به یه سن یا مرحله ای از زندگی میرسی که دیگه با گوشت و خونت میفهمی رفتن و راهی بودن و صیرورت و شدن و اینا دیگه حرف نیستن و خودت جزئی از ماجرایی.


اونوقت با خودت زمزمه میکنی :

در این وادی فرو شد کاروانها

که کس نشنید اواز درايی

اونوقت میای و فکر میکنی که شانس با خیلی ها یار بوده که اوای درايی از کاروانشون اومد و شاید خیلی از اونا مستحق تر ها رفتند و کسی نه فهمید و نه شنید. حوزه اش هم زیاد فرقی نمیکنه.میخندی و میفهمی که وقتی میگن زندگی همینه معنیش شاید واقعا همینه که هرچه پیش اید یا خوش اید یا به قول بابا سنگی که نمیتونی بلندش کنی بهتره بش تکیه بزنی.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






ارسال شده در تاریخ : دو شنبه 15 خرداد 1391برچسب:, :: 20:7 :: توسط : هوش مصنوعی ایران

درباره وبلاگ
به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان هوش مصنوعی ایران و آدرس iran-ai.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






ورود اعضا:

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 43
بازدید ماه : 85
بازدید کل : 2576
تعداد مطالب : 36
تعداد نظرات : 2
تعداد آنلاین : 1